maandag 27 augustus 2012

Mijn eerste bericht

Nou heb ik toch al een tijdje deze blog en dankzij mijn vriendinnetje Debbie leer ik nu meer over het vervelende woord, computers! ;-P
Ik zit nu al twee dagen behoorlijk vast met mezelf en blij met een plekje als dit. Ik ben dus Marlies, en heb een Dissociatieve Identiteits Stoornis. Dat betekent dat ik voor mijn vierde jaar (en al die jaren erna) al ben misbruikt en mishandeld.
DIS is een stoornis waarbij je afsplitst in meerdere alters/delen. Die hebben een deel van je verleden overgenomen, zodat je de pijn niet altijd voelt. Een soort beschermingsmechanisme.



Ik ben gek op hardlopen en triatlons, dat haalt me bij de tijd en kan ik me in afreageren.
Ik zal snel meer posten, ik ga nu weer verder beppen met Debz!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten